tiistai 22. lokakuuta 2013

löpinää :)

mulla on varmaa nyt himo tehdä näitä kynsiä kun kokoajan pitää tehdä uutta ja en ole sitten kuitenkaan mihinkään tyytyväinen. Tein tänään taas uudet kynnnet :D mutta onneksi näihin olen tyytyväinen ainakin vähän aikaa.
Tein tänään myös tosi hyvää ruokaa pasta carbonaraa :) en ole koskaan sitäkään tehnyt.
Tilasin myös aivan ihanan valkoisen nahkadivaanin <3 se on ollut jo pitkään haaveissa ja nyt tuli sitten hankittua, pitäis malttaa odottaa vaan muutama päivä että se saapuu tänne, hihi... alan olla jo kohta suhteellisen tyytyväinen tähän sisustukseen ( kuhan vaan kaikki jututn tulis pian postiin ... )
Niin ja vielä se kuvatapetti ... tilasin siis makkarin seinään kuvatapetin joka tulee ulkomailta asti, jo 5 viikkoa sitä on odoteltu.... millon....millon...
mutta näihin kuviin ja tunnelmiin:




4 kommenttia:

  1. Ihan näin vinkkinä, stressipisteelle massaa niin muuttuu kynnen ulkonäkökin :)
    Meilläkin valkoinen sohva, kangasta tosin ja kahen muksun jäliltä se ei oo enää nii valkonen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep, oon kokeillu isommallaki kivellä :) teen näitä kynsiä nyt vaan tiuhaan tahtiin ja kokeilen erilaisia :)

      Poista
    2. Kivellä? Jatkuva uusiksi teko rasittaa omaa kynttä :/
      Tarkoitin että kun kovin ohueltä näyttävät niin tohon keskelle pitäs saada aikaan hieno kaari.. Hankala selittää.
      Sillon riittäs vaan koristusten viilaus pois eikä oma kynsi rasittus niin paljoa. Ps , robotti pois ni kommenttejakin vois tulla helpommin :)

      Poista
    3. Joo tiedän, mut mulla on tällänen uutuuden viehätys varmaaa tässä vielä. Ja tää on ensimmäinen ranskalainen mitä oon tehny koskaan ja oiskohan nää nyt 6? kynnet jotka oon ite tehny et aika alussa oon vielä, siis harjotuspohjalla vasta. Mistä sen robotin saa pois ? :)

      Poista